NIEUWE STARTS EN VERDERE BELEVENISSEN....

Sinds 2 weken is het Breicafe terug verhuisd naar Lidy, de plek waar het allemaal begon. Ook het blog van het Breicafe gaat naar haar toe en vanaf nu is dit mijn persoonlijk blog. 
Natuurlijk zal mijn deken zo nu en dan ter sprake komen, en dat wat ik meer  nog brei, misschien zelfs hier en daar weer wat schilderwerk.. We gaan het wel zien.....

Begin april heb ik vakkundig een Muis ontvoerd..... gestolen van mijn oudste zus: Janke.. En...misdaad loont: ik mag de Muis houden!








    
Het is een patroon van Christel Krukkert en komt uit het HANDWERK magazine  nummer 4, voorjaar 2014. 
Het origeel is gebreid van Lett Lopi en moet dus veel groter zijn dan deze Muis.

Hoe dan ook, hij zit vrolijk naast mij op tafel te wachten tot er een speelkameraadje voor hem gemaakt wordt! Wie weet doet zuslief dat ooit nog wel eens! 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

PAESENS MODDERGAT, 't FISKERHUSKE en WADDENWOL

TÓCH LENTE ......

BAKJE BREIDZJEN, BREIEN! IN FRYSK MUSEUM TE LJOUWERT, MARIE ANTOINETTE, EN NOG EENS BRAZILIAANSE AVONTUREN